دينادينا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

جوجه مامی

تولد دینا گلی

1392/7/19 19:13
نویسنده : هدی
704 بازدید
اشتراک گذاری

چه روز قشنگی بود

               روزی که خدا یکی از فرشته هاشو برای مابه زمین فرستاد..

امروز تکرار اون روز قشنگ خداست..

روز تولد دینا کوچولوی ما

 

دینای من امروز اولین سالگرد اومدنته ا

اولین سالی که خونه ما پراز عشق و شادی شد و من حس مادرانه بودن را با تمام وجود لمس کرد

وقتی که تو با قدمهای کوچولت به طرفم اومدی و خودت رو دربغلم جا دادی و صورتم رو پراز بوسه و تف کردی

و من این حس زیـــــــــــــــــــبا رو با هیچی عوض نمیکنم

روز جمعه بعداز ظهر تولدت روز گرفتیم و خاله ندا و خاله سارا خیلی کمکون کردن و همینجا از خاله ندا تشکر میکنم که این یکسال واقعا برای تو دلبندم خیلی خیلی زحمت کشیده و وقت گذاشته امیدوارم که بتونیم دوتایی براش جبران کنیم

و واقعا ازشون ممنونم  اولین مهمون ندا جون دوست مامانی بود که اومد و بعد یکی یکی باقی مهمونا تشریف آوردن .البته مهمونی خانوادگی بود که چندتا از دوستای مامانی هم بودن

خیلی خوشششششششش گذشت و تو بااینکه حالت چندان خوب نبود خیلی دختر خانومی بود ولی همش این ور اون ور میرفتی من باید دنبالش می بودم تا خرابکاری نکنی

و حسابی برای همه نانای کردی و بشکن زدب و جیغ زدی  قربونتتتتتتتتتتتتت برممممممممممممم

 

خلاصه بابا مجید هم زحمت کشید کیکت رو آورد البته اونی که دوست داشتم نشد

غروب ی سری مهمونامون رفتن و عمه ها و خاله هاو مامان جون و مادرجون و آقاجون  مهدی و زهره جون و خانواده دایی علی مهمون شام بودن  که خیلی خوب بود بابامجید و عمومهدی خیلی زحمت کشیدن برای شام

 مامانی اولین روز بعد از دنیا اومدنت هست که اومدیم خونه و با مامان جون رفتی حموم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آوش
9 شهریور 92 12:22
مبارک باشه

عزیزم صد ساله شه

با سلامتی کامل




ممنونمممممممممممم


sahar
9 شهریور 92 12:25
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان پارسا و پرهام
9 شهریور 92 12:51
نی نی ناز من تولدت مبارک ایشالا 120 سالگیتو همراه با جشن بگیری به وب ما هم سر بزن خوشحال میشم


مرسییییییییییییی عزیزم
هدی مامان دینا
9 شهریور 92 19:24
تولد دینا جون مبارک امروز تولد دینای منم هست به ما هم سر بزنید ماشباهتهای زیادی داریم


وایییییییییییی چقدر جالب چقدر مشتاق شدم
حتما میام
تولد دینا جون مبارککککککککککککک
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
9 شهریور 92 21:56
تولدت مبازک عزیزم
اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم خبر بدید


بله عزیزم حتما

مرسییییییییییییییییی
افسانه مامان پارمین
11 شهریور 92 12:54
تولد دینا جونم مبارک . امیدوارم فارغ التحصیلیش رو جشن بگیری .
مامان جون پس عکس های تولد کجاست ؟؟؟


مرررررررررررررررسی خاله افسانه مهربون
خخخخخخ چشمممممممم حتما میزارم
لاله مامی آوینا
16 شهریور 92 19:52
دینا جان اولین تولدت مبارک
مامانش ما عکس میخوایم یالا




چشممممممممممممممممممممممممممممم
باران
17 شهریور 92 22:40
سلام هدی جان
انشاالله جشن عروسی دخترتو بگیری
خواستم بدونم چطور وبلاگتو اینجوری کردی؟؟؟
خیلی قشنگه مامان با سلیقه


سلام عزیزم ی دوست عزیزی برام زحمتش رو کشید البته کارش اینه و مبلغی میگیره که واقعا می ارزه
مامانه بهار
18 شهریور 92 14:40
تولدت مبارککککککککک خانومی انشالله عروس بشی عزیزمممممممممم
فافا
26 شهریور 92 11:37
ماشالله...چقدر ظریفه.......... خدا حفظش کنه www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=561837&PageNumber=1
جیران بخشنده
7 مهر 92 19:29
سلا من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که وب دینا جون رو میخونم خیلی نینی نازی دارین خاله جون راستی خیلی وقته از این خانوم زیبا عکسی نذاشتین دلتنگش شدیم


سلام جیران عزیزم ممنون از لطفتت و خیلی خوشحالم از اینکه به وب دینا سرمیزنید
چشممممم در اسرع وقت عکسای دینا رو میزارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه مامی می باشد