دينادينا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

جوجه مامی

چهارماهگي ديناي من

1391/10/11 10:17
نویسنده : هدی
429 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه مامان چهارماهگيت مبارك

 

دختركم چهارمه شدي عزيزم

تودخترمن ديگه صداي مامان و بابا رو كاملا تشخيص ميدي ...

ديناي من ديگه اسمت رو ميشناسي و وقتي صدات ميكنيم به طرف صدا برميگردي و اين خيلي لذت بخشه عزيزكم ....

ديروز وقتي مامان رو ديدي خودت رو از آغوش خاله جان به طرف من انداختي و باذوق و باخند صدا دار به آغوش من آمدي كه نمي تونم بهت بگم چه حسي داشتم وچقدر شيرين بود اون لحظه فقط اشك درچشمن ماماني حقله زد از شوق حس مادرانه واينخيلي ذت بخشه عزيزكم...

ديروز برات واكسن چهار ماهكي با بابامجيد رفتيم و دختك من در چهار ماهكي وزن 7100 قد 64 و دور سر40 داري نازنينم كه خيلي رضايت بخشه و اين خيلي لذت بخشه عزيزكم...

خداروشكر زياد اذيت نشدي و تب هم نكردي مامان هم مراقبت بود و هرچهارساعت بهت استامينوفن ميداد كه خدايي ناكرده تب نكني و بالاخره واكسن چهار ماهگي تو نازينم هم به خوبي گذشت

وبازهم ميگويم عاشقانه دوستت دارممممممممم تاخدا....قلب


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی کوروش
11 دی 91 11:41
4 ماهگی دینا ی گلم مبارک باشه. سادات کوچولو انشاله 120 ساله بشی جیگر خاله. بوس برای دینای ناز و تپلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه مامی می باشد