دينادينا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

جوجه مامی

عيد امسال

1392/2/3 16:05
نویسنده : هدی
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم ديناي من

امسال چه حال و هوايي داشتم ممممممممممممممممممن نیشخند

نميتونم بگم چقدر خوشحال هستم عزيزم امسال ديناي من  موقع تحويل سال كنارمه

من هميشه تحويل سال جديد تنها بودم آخه بابايي مجبور سر كار باشه و من تنها سال جديد رو شروع ميكردم ولي امسال نازدونه من كنارمبود و دوتايي داشتيم اماده تحويل سال ميشديم كه ي دفعه صداي زنگ رو شنيدم خيلي تعجب كردم گوشي آيفون رو برداشتم وااااااااااااااااااااااااااااااااايييييييي خداي من باورم نميشه

جيغ زد ديناااااااااااااااا بابايي اومده مامان

خداياااااااااااااااااا ممنونم چقدر امسال منو خوشحال كردي اشك شوق تو چشمام جم شده بود

تو هم تا بابايي رو ديدي شروع كردي دست و پا زدن و خنديدن .انگار بابايي هم با ديدن تو كنار سفره هفت سين اشك تو چشمام جم شده بود چشمک

خلاصه ماماني حس ميكنم هيچكي اندازه من سال تحويل بهش مزه ندادهخیال باطل

دوردونه من چند روز ديگه وارد هفت ماهگي ميشي ،الان ديگه بدون كمك ما خوب ميشيني واسه خودت حسابي تو خونه غلت ميزني از اين ور خونه تا اون ور خونه ، دد ب ب ما ما با با ميگي موقعي كه بهت غذا ميدم مدام ميگي هام هامم با پاهات خيلي بازي ميكني و گاهي هم انگشت پاهاتو ميزاري دهنت ،غذا سوپ ،فرني ،حريره بادوم ،آب  ،سيب ،موز  ،بيسكويت مادر ميخوري البته خيلي شكميي ماماني به محض اينكه ببيني ما داريم چيزي ميخوريم آب دهانتو مدام جم ميكني و دست وپا ميزنيتا به توهم بديم و واي به روزي كه بهت نديم خونرو ميزاري رو سرت ... مامان قربونت بره كه با اين كارات قند تو دلم آب ميكني خوشمزهماچ

 از خداي مهربونم ميخوام همينجوري كه اينقدر دل منو شاد كرد دل تو رو هميشه شاد و خندون نگه داره

هميشه هيشه سالم و سلامت كنار من و بابايي سال هاي بعدي رو هم نو كنيم

الهي آمين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه
28 فروردین 92 8:57
سلام چه دخمل نازی ماشاالله! بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه مامی می باشد