دينادينا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

جوجه مامی

هدیه خدای مهربون

1391/4/14 18:02
نویسنده : هدی
223 بازدید
اشتراک گذاری

دینای  من سلام 

امروز برای مامان کم شیطونی کردی نفسم ..ی دنیاا نگرانت شدم ..  کجا سرت گرم شده شیطون ... دختر نازم برای دیدن روس ماهت دارم لحظه شماری میکنم ... دلم واسه دیدنت پرمیکشه ...  امشب شب تولد صاحب الزمانه مامانی به حق جدت برای همه که گفتن به فرشتت بگو برای ما دعا کنه مامانی همرو دعا کن ...مامان و بابامجید رو هم خیلی دعا کن ..

جمعه بابامجید قول داده ببرتمون بیرون ...برات کلی اسباب بازی هم بخرم ... دینای من مامان عااااااااااااشقته... تا خدا...بغل


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آراد(خاطره)
14 تیر 91 18:14
جانم...ایشالا که دخمل کوچولومون همیشه سالم باشه و ما هر چه زودتر روی ماهشو ببینیم..



قربونت برم برای شما هم عسیسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه مامی می باشد