دينادينا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

جوجه مامی

بهانه زندگيم

1391/10/11 10:17
نویسنده : هدی
306 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهانه زندگیم

سلام مامانی خوب هنوز نیومدی همه فکر و خیال من شدی ها ..خوب منو وابسته خودت کردی ...هر روز بیشتر دوست دارممممممممممم میدونی چقدر ...تا خداااااااااا

دینا من پنجشنبه با بابا مجید رفتیم دکتر برای چکابت ..خیلی عالی بودی ..دکتر خیلی ازت تعریف کرد ومن ی عالمه قند تو دلم آب شد مامانی من . قلب

بابامجید هم ی فرش خوشمل و ناز برای اتاقت گرفت ..مبارکت باشه مامانی

بعدش هم رفیتم ی جفت کفش  خوشگل و چند تا لاک برای دختر نازم خریدم ..وااااااای دینا من بیشتر عاشقت شدم ی عالمه دلم تنگ تر شده برات عزیزدلم ....دوستتتتتتتتتت دارم هستی من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرحسین
24 تیر 91 18:45
مبارکه. ایشالله به سلامتی. قدمش مبارکه.مراقب خودت باش مامان خانومی
مهشید
19 مرداد 91 22:54
سلام هدی جان خوبی ؟ سیسمونی دخترت مبارک باشه ، ازت سوال داشتم اینکه - اون عکسایی که کنار تخت دینا به دیوار چسبونده رو از کجا خریدی ؟ اسم خاصی داره ؟ خیلی ازش خوشم اومده . منم دخترم به خواست خدا اذر بدنیا میاد . وسایلشم فوق العاده شیکه
nafiseh
22 مرداد 91 10:56
hoda jon bazam benevis
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه مامی می باشد